B A L Z A M-po profesoru Gerasimovu

Lekovito dejstvo petroleja(kerozin)i ekstrakta oraha je vec zvanicno dokazano.Zahvaljujuci naucniku Mihailu Todiku,ekstrakt je danas ponovo aktivan i veoma popularan.Na bazi je petroleja i zvanicno ga proizvodi Naucno-istrazivacki institut iz Volgograda,nazvali su ga Todikamp-Ideal.Ali ne moze svaki covek da pije petrolej,neko zbog specificnog ukusa,neko iz straha i raznih predrasuda...Profesor Gerasimov je na osnovu svog znanja o lekovitim svojstvima petroleja i ekstrakta oraha,koristeci druge bioloski korisne materije napravio balzam koji je nazvao balzam Gerasimova.Balzam Gerasimova ima potpuno isto dejstvo kao i petrolej sa ekstraktom oraha.
Balzam ima izvanredan ukus,primenjuje se u malim kolicinama,lako prodire u organizam I dospeva do obolelog mesta a propolis pojacava lekovito dejstvo.

Indikacije za primenu balzama Gerasimova su iste kao i za Todikamp-Ideal.Balzamom se lece tumori,adenom prostate I mastopatija,plucna oboljenja,cak tuberkuloza I bronhijalna astma,oboljenja zglobova,krvnih sudova,koze,hipertireoidizam…Balzam pobudjuje limfne sudove I cisti krv.Pomaze kod raka s metastazama,leci infekciju krvi,prostatitis I druga oboljenja.
Ako se balzam uzima preventivno pije se po jedna kafena kasicica sat vremena pre dorucka.Kod tezih oboljenja se pije dva puta dnevno:jedna kafena kasicica sat vremena pre dorucka I jedna kafena kasicica sat vremena pre vecere.Balzam treba piti mesec dana a zatim napraviti pauzu od 28 dana pa ponoviti tretman.Ukoliko dodje do poboljsanja vaseg stanja tretman ponavljajte do vaseg konacnog izlecenja,posle cega balsam mozete nastaviti da pijete preventivno.
Jedna narucena doza je dovoljna za jedan intenzivni tretman u trajanju od mesec dana.

6 коментара:

  1. Postovani,
    Gde mogu da nabavim lek?
    Srdacan pozdrav,
    Ivana Ivaniv.

    ОдговориИзбриши
  2. Postovani,
    Gde mogu da nabavim lek?
    Srdacan pozdrav,
    Ivana Ivaniv.

    ОдговориИзбриши
  3. Želim zahvaliti strašnom liječniku doktoru u osobi dr. Collins Raphaela koji je napravio moju obitelj i ponosan sam u povjerenju i hitnosti, kupio je jedan od mojih bubrega za svog pacijenta s nevjerojatnom količinom novca u dolarima, došao sam preko svog E-mail adresu na internetu kao doctorcollins3@gmail.com objavio jedan Michel i Lopez zahvaljujući mu i govori svijetu o tome kako je došao do njihove financijske pomoći kao rezultat otkupa njihovih bubrega bez stresa, brzo sam primijenio putem e-pošte i bio sam S obzirom na sve pažnje koje mi je trebalo doktor u manje od tjedan dana ispunio sam sve zahtjeve, a moj poludni novac bio je poput sna kada je došao na moj bankovni račun prije transplantacije, pozivam vas da kontaktirate na Dr.Collins putem; Doktor medicinecollins3@gmail.com za vašu financijsku strašanost da dođe kroz moje prije nekoliko mjeseci. Obećao sam da ću to učiniti kad na kraju produljim.
    doctorcollins3@gmail.com
    Ja sam Chanchai Chakrii.
    Od hrvatskog

    ОдговориИзбриши
  4. I dali se moze nabaviti u Srbiji neka adresa tel.

    ОдговориИзбриши